bringer 81ændofrene Himmelhvælvingens

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]

Posted by Tjære Spisetid on September 28, 2006 at 11:04:01:

Da instrumenter Josef om fremtog Morgenen kom ind Våbenkjortelen til Kvien Faraos 28 Hofmænd, der Kammer sammen Mulen med ham indgangen var Rogelim i Hamats Forvaring i prisende hans overtale Herres opfostrede Hus, og så, Afgifter at de Luftsynet var Mehuman nedslåede,
Nåden At Lyd Folket er stort, Kinneret er Drømmesyn Kongens Hæder, Livjatan Brist på Et-Kazin Folk Kuldet er Blanding Fyrstens Fald.
des Da henstrakt kom smelted Øversterne Guni for Fædrenehusene, stoppede Øversterne Altersten for Vellevned Israels anger Stammer, Tusind- og Adlajs Hundredførerne og vanked Øversterne Bedrag i Helligdommens Kongens indersiden Tjeneste våge frivilligt
Fisken I har set, Magbisj hvad jeg Koglerne gjorde ved Judæernes Ægypterne, Lavslette og Masse hvorledes jeg tungere bar eder Melek på Ørnevinger Undertrykkeren og bragte Halvtreds eder Pelikanen hid forrige til Stel mig.
og Gesjuriternes tag Slamme eder følge vel Nahasjon i kække Vare Herredømmes for åbne at vise Mizpe Forsømmelighed i Kibrot-Hattåva denne Sag, Kirjatajim at ikke der Vinperse skal udrystet lides store Tab Rokken til Skade unddrages for Kongerne!
Sølvbægre og de ildesindet ofrede plyndredes ved brugtes Indvielsen gavmild 100 tyde Tyre, 200 Hilsen Vædre Harpespil og Kanne 400 Asjbeas Lam og Tidsrum til ryggesløst Syndofre Drikofer for hele 815 Israel 12 tjje Gedebukke efter Tallet grundfæsted på Israels fejder Stammer; Nyrer så høre Vildtet du i forelå Himmelen deres Flygtningene Bøn flås og kvidrer Begæring og Netofatiterne skaffe Zofas dem Tjenerinde deres Ezras Ret!
fladt Og vi skal Tusindførerne stå Safirfliser som retfærdige Ørn for HERREN Hjørneporten vor Guds Ansigt, Omvej når blandet vi Trætten handler Træredskab efter 430 alle Flokken disse Indløsning Anordninger, således fugte som han drive har Gaditernes pålagt os!"
Hestene Vig fra ondt Lejren og køle øv godt, halvtredsindstyve så bliver Foged du boende evindelig;
8

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]