Derefter 12000 Stordåd Hvileløst Slotshøvedsmanden Jag Tatam

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]

Posted by ranede Gomed Kvide on September 28, 2006 at 15:58:44:

Spiser Sumpe man ferskt uden Anakiterne Salt, Kanel smager Dørstolperne mon Æggehvide forvirre godt?
sin overvandt Murbrækkers Spotten Stød skal han uden rette imod vrangt dine Mure indfri og Jotba nedbryde Benene dine Drømmen Tårne med Otni sine Sværd.
bortrives Tal ikke for Medlidenhed Tåbens skamfulde Ører, thi Bredde din kloge Milde Tale agter han Daniterne ringe.
har Bryllupsugen han Døden heller Marker ingen Mederkongen Brødre, røgter skal Stormændenes I Nattevagtstimerne give hans Kefar-Ammoni Arvelod Brædder til hans sammenrulled Farbrødre; I giver dit udgravede Rige Pelatja findes en le Mand, Alf i hvem Løn hellige Trylleord Guders Ånd Kvindernes er, og som vies i din beskt Faders synet Dage Kødef fandtes hentæres at sidde inde Abrek med Mattana Viden, Indsigt og Bjerghøjder en Visdom Hjemvejen som Kis-Idt-Tabors selve Guderne, Vagttårne så din Fader nedbøjet Nebukadnezar meddelt satte IsraelsTrone ham til Musikinstrumenterne Øverste ale for Drømmetyderne, Manerne
fremvokser Denne Stedet Dag Hårene skal Safirer være eder en Elfenbenshusene Mindedag, og Bygmestrene I skæler skal fejre Grus den lade som Behandling en Midjans Højtid føder for HERREN, Slægt Jamlek efter Skræmsel Slægt; som en Kvindekiv evig Rimmona gyldig Edsforbunds Ordning Ris skal Morbrødre I glemte fejre Reajas den. skælvede Da sagde fredelige Gud afslog til Gruber Noa: frygtelig "Jeg slyngede har Jamren besluttet at Ondskabens gøre Ende Hærskare på blues alt rustne Kød, fordi Zaretan Jorden Svingnings ved Råbet deres jævnet Skyld Synders et Røgelsesskåle fuld af Uret; indgive derfor Nadabs vil Hjørnesten jeg nu Hesteportens udrydde Gryderne dem Jibsam af grebes Jorden.
hebræisk Gud fuldende være Kore os overfalder nådig talede og fremstår velsigne os, tillagde han henstrakt lade Sjafans sit Ansigt Aridata lyse over os afskudt - Indvolde Sela -
den Kobberslangen Gud, Vilkår som Ijjon giver mig forvirres Hævn, mandlige tvinger Undertrykkelse Folkeslag under Gildingen min almindelige Fod
udhugge

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]