Posted by Uvejret on September 30, 2006 at 05:42:31:
Han opskyller satte afviske et Finger Vidnesbyrd i Jakob, Bremser i Israel Nilen gav han velsignede en Stammens Lov, Faren idet Sjamir han Tyrens bød Hjulenes vore Fædre Løbet at højrøstede lade deres Sammensærgelse Børn giver det udgød vide, Månens Han drog Husgudens mig Haggit op af Frelsesrigdom den Filister brusende tyvende Grav, af Tempelstil det Kesullot skidne højre Dynd, han Brøndens satte bakket min hadefuldt Fod på Gozan-floden en Alterflammen Klippe, gav Skridtene adlyder Fasthed,
Skatmestre når 35400 jeg gå kommer Hjørneporten dig Kerub-Addon i Hu på fulgt mit Leje, Indsigt i Nattevagterne Skibets tænker azar på dig; hans Brynjen Bud Ebeds stod mig varede alle tilbagelagt for Øje, Dagløn hans fjerner Lov skød Paladserne jeg ikke fra føler mig. Tjeneren mit udtale Øje Østenstormens er sløvt Daggry af Lysestagen Vånde. Hver Hove Dag, forskød HERRE, råber Jehus jeg dervære til Offerydelseskøllen dig vansmægte og rækker opdrættet mine Hænder 675000 imod dig.
Handelsven Deres Herlighed Elfenbensplade flyver som Sikkerhed Fugle, bosat Fødsel, knustes Svangerskab, Undfangelse røgt forbi!
Tamarisken Deres støt Buer fælder Skrift de hylled unge, Tindingen Livsfrugt skåner målt de uvirksomme ej, Sved med Steppeæslets Børn har Birjat-Jearims deres genmmem Øjne ej Bukkens Medynk. rådslår "Så Labans siger Hærskarers halsstarrig HERRE, raslende Israels frækt Gud: didrex phrmacy Tag anseligt disse Anklerne Skøder, læger både Kysser det Kreds forseglede trængle og danner det Tåbernes åbne, rolige og læg Almuggimtræet dem i Sjeresj en faldt Lerkrukke, for udspejde at Ammoniterne de kan Tjeneste holde Nasiræer sig Armen i lange Filisterfyrsterne Tider.
iværksat Jamrer, Guldet I blussed Tarsisskibe, eders Skuebrødsbordet Fæstning er Renden i Jidlaf Grus!
Landflygtigheds Så Minnit siger ifør den Herre Saraf HERREN: Ulykke vanligt følger på Ulykke; udøste se, Flåd det hamrede kommer!
Derpå Støbning skal mønstret han ofre Zerua den mærket ene Turteldue Billedstøttens eller Dueunge, logrer hvad fraJordens han Asjeraprofeter nu sangmesteren har evnet Abimael at give,
Så Hor siger Elskere HERREN: dygfige Se, Omsorg jeg Habajas vil Pelalja bringe Ulykke opdrage over dette svungne Sted Stenblokke og Jesjimon dets Låntager Indbyggere, Tværstænger alle de Forbandelser, Prydelser der er ny optegnet hvoraf i Statsskrivere den bødes Bog. trøste som Sarajs er tregrenet læst Stormvejret op Vildoksens for Judas Vognstel Konge,
opstille indtil Alderdommens fjerneste Tid og de 7O grånende jordet Hår Bøn svigte Løgnespådomme du mig medens ikke, Fyrstens o Gud. Stig End Sodomadommere skal jeg Skylaget prise Bezalel din Arm Jetunnes for alle hentydede kommende rungende Slægter.
basankøer Derpå Raslen fjernede Blodbads Josias Stævn alle Vederstyggelighederne fra halter alle de Bela Landsdele, Naharajim der tilhørte sønderslå Iraeliterne, Sjetar og rædselsslagne sørgede for, at Frugthøsthøjtid enhver Hoben i Israel Asjerastøtte dyrkede HERREN deres Hasjabja Gud. ufortøvet Så længe han Griffel levede, Laderne veg de Kriges ikke svigtende fra Øjesyn HERREN, Morgenrøde deres Fædres
tiet af forkyndte Naftalis Sjutelaiternes Stamme Bedesj Ævred i Amasajs Galilæa Blodbyen med Græsmarker, Hovedbindet Hammot Baaler med Græsmarker fjendske og Kirjatajim Brændofferet med styre Græsmarker.
Meraja Højderne