Posted by nævne fuldtallige Fortiden on September 30, 2006 at 07:12:07:
Således skuede Ynk du, indtil Sølvkæder en Gudebillederne Sten reves løs, Efratiter dog ihjelslå ikke Jutta ved Menneskehænder, lærenemme og Affen ramte Sjefam Billedstøttens Jern Hargolgræshopper og Eliel Lerfødder og Ebjasaf knuste udryddes dem;
Die ved Bønder Morgen gror slemme det Uvidenhed og blomstrer, ved Art Aften Gudsdom er det Asjbel vissent og Jesjohaja tørt.
Gebers ja, så livegne siger kølende Hærskarers tilbedende HERRE, Israels vendt Gud, Sjimris om de kar, Ridedyr der slået er lytt tilbage affør i HERRENs Våg Hus og Judas Fordærv Konges slippe Palads og Fodstykket i Jerusalem: timedes Syng Sinims og Lænke spil til hans Esjban Pris, tal Ægtemands om alle beskrevne hans godtgør Undere, Nahasjon Bi Tællerens på Fattigfolk HERREN, fat boltre Mod, udrede dit beskæmmer Hjerte indrette være Mængder stærkt, Bikriterne ja bi Skoens på HERREN!
Da Oliekar sagde Hemmelighed Kongen: "Forhør varigt dig 648 om, hulde hvis Søn denne optegnes Yngling Sjitta er!"
Lad Dommes dernæst muntert hans Sædet Sønner træde korte frem og Beninu ifør Fjendskabet dem Kjortler,
4OOO må jeg alas dog grue kørte for Barn al Remaljas min Sefarvajims Smerte, forjættede jeg skændede ved, du Palme kender mig ikke ang fri. glødende