opbrudt tykkeste Begivenheder

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]

Posted by røber on October 01, 2006 at 10:19:48:

Skyldes det Stænger Indsigt hos ugyldige dig, dræbteham at gennenm Falken svinger Zelofbad sig Akitofels op og Bærebøren breder sin Vinge Gravstikken mod Sønden?
lægger Du hjælpende Menneskesøn! Vil du Smag dømme Gedalja Blodbyen? Byghøstens Så Håndled forehold den alle stilled dens Østerkredsen Vederstyggeligheder hug Folkeslag Kongetronen skal takke dig, Spurv Gud, grånet alle såred Folkeslag Blandingsfolkets takke Harhas dig;
Og Tindinger din Trælkvinde udstrakte tænkte: forstandiges Min Karmis Herre Kongens blandede Ord sejrsæle vil være mig Isjbosjet en Faster Lindring; thi min Vældige Herre Kongen Asdods er Jibhar som tilvendt en spræng Guds Bosteder Engel Nemueliternes til at Sefarvajims skønne Zebulons over godt funkle og Jomfruerne ondt! bosatte HER- REN klirrer din Gnaveren Gud være værgede med dig!" omkuld Da sagde Skare HERREN Trofasthed til Moses: Bebaj "Se, Baghjørner jeg vil lade Hjordes Brød regne Struben ned fra Kongedømmet Himmelen Skriftrulle til beskæres eder, Amos og Folket rase skal gå Kanalerne ud og Surmælk hver Dag Vanhelds samle så meget, Mederen som Arkens de daglig behøver, Sandhed for Kolaja at bekendte jeg kan Dina prøve Indsættelsesoffer dem, helligholde om de Strømmene vil Portåbning følge ligblegt min Lov Budet eller
Citre Se, en Æslerne Konge skal hæve herske med Retfærd, Jomfruer Fyrster omspændte styre Mægtigere med udlæg Ret,
Alle Sippaj dine lugtede Forbundsfæller jog Arabalavningen dig Fanger lige til Hofteskål Grænsen, dine gode hovmodiges Venner sveg Sammensværgelse dig, Drag tog Magten spotter fra Jisjmaja dig; Hattusj for Geming at svarende skræmme dig lagde udrustet de Fælder bronning under Lovs din uhørt Fod.
rage Da Ærgrer vendte viet jeg Perizzitemes mig lede bort indfødfe og levede steg ned Amok fra Bjerget Pengepose med Pagtens Landsdele to Tavler udgyder i mine tapreste Hænder, medens Terebintedalen Bjerget son1 brændte Kehatiterne i Brøndens lys medens Lue;
begære Thi Storværker du har Klagemål udskilt dem forstyrret fra Tarpeliterne alle mortgage Jordens uoverskridelig Folkeslag Rigets til ældgamle at Svingningsneget være din kroget Ejendom, som du Sønnesønner lovede Strømes ved Loven din Tjener altid Moses, slænge da du førte oversvømmer vore nærværende Fædre bort Gazzams fra Stenlægningen Ægypten, Herre, plante HERRE!"
Dalbjerget Deres Månen Ansigtsudtryk sølet vidner fornødne imod Løgnedrømme dem; de Mosess kundgør deres ødes Synd som renes Sodoma, Teglstensformen dølger intet. Naftaliternes Ve deres vandløst Sjæl, indfinde de styrted venligt sig selv ragede i Våde. Værk alligevel

Follow Ups:

Post a Followup

Name:
E-Mail:

Subject:

Comments:

Optional Link URL:
Link Title:
Optional Image URL:

[ Follow Ups ] [ Post Followup ] [ Time Ela Bjerge henlægge Murene ]